Thursday, September 10, 2009

我和他的点点滴滴

2009年9月9日,这是一个美好的日子。090909….很好,长长久久。在这天,我放了我的darling的照片在facebook里。很多人问我有了男友啊等之类的问题?还祝福我们。放了照片,我得到很多祝福,而且还是在三条九的这天,希望我们能长长久久咯!我大姐也看到了,像astro那样到处去播了!让我的二姐和小妹都知道了!她还玩我说要告诉我们的父母知道。我也叫她顺便讲咯,省了我的力。哈哈……可是她说她才没有那么shui,叫我自己跟他们讲咯!

晚上,我和darling webcam谈天咯!他去他朋友steven家谈天的,然后我们就顺便谈天咯!能够看到他我感到非常高兴咯!他不会玩电脑的,所以用他朋友的msn来谈的。那边有很多人在看我们咯!有steven,steven sister n mother咯!哈哈……他们都很幽默,一直在玩我们两个。很不好意思咯!我们讲什么话,他们都可以听到一清二楚呢!

这一天是我们第一次通过webcam谈天咯,很多时候我们都在sms而已的!我现在好想念他咯!多希望每一天可以见到他!嘻嘻!这样我就会非常地高兴咯!我们谈到晚上12点多而已因为他要回家睡觉了咯。他明天还要做工的咯!还有,他曾经告诉我,如果他过了凌晨2点还没有睡觉的话,他2点后就不能睡下去的咯!所以我也不想他迟睡咯!他多数早睡的,我可要向他多多学习了咯!哈哈……因为我都是夜猫子,每次晚上12多1点才睡的咯!这是不好的做法。我会改掉了,尝试早睡!9月8日那晚,我失眠了!因为我太想念他了咯!凌晨两点才入睡,而且3点多因为咳嗽又再醒了,不能再入睡了!那一晚,我真的很辛苦,隔天上课都很累,很爱睡!可怜的虾!

2009年9月9日的那个晚上我就睡的很甜了!哈哈……因为我终于看到我的darling了,不必那么辛苦想念他了咯!加上我前天失眠,没什么睡到!真的累倒了咯!不过,没关系!只要我们都有想念对方就可以了咯!

2009年9月10日,我终于决定把这件好消息告诉我的父母了咯!我只是sms我的妈妈告诉她而已!没勇气亲口说……等她打电话问我,我才一五一十地回答他们的问题了!我发送给她时,她在做工。晚上再看她怎么询问我了……现在有点害怕咯!害怕被骂……希望得到他们的认同和祝福吧!

Wish myself good luck first…haha….Miss U n Love U always! Forever LoVe….. ^^

6 comments:

Anonymous said...

wah...really admire u..haha...
but in my opinion leh...
honestly,u have to open big big yr prawn eye k,polish it baik baik...
since the guy u duno his background n baru recognised, have to becareful k...
i dun wan my fren to get hurt...
dun judge the book by its cover...
u have to take time to knw a ppl k..guy is very hazardous animal...me too...kaka
see properly,any requirement frm him nt relevant de...u knw la...big liao...
btw, if he really yr mr.right...congrats...hope u have a happy n long lasting relationship wif him k...
jia u...prawn...lobster...
haha

Prawn said...

This time i sure see correct liao eh....pls believe me...many ppl din believe me n scold me should not like tat....haiz...
i can feel it wan ma...he really a good guy la...very very guai n lurus wan....
i feel that he sure wont hurt me wan....he is different from u those naughty guy lo...kakaz...
anyway,thx ur wish ya...i will gambateh in my relationship wan...
i believe myself tis time i din see wrong people....
thx u a lot...i know u all care me...but i know protect myself wan,don worry!
i will serious in tis relationship tis time liao...he is my Mr.Right!
^^

Anonymous said...

haha..then ok la...
all the best...
take good care of yrself...
have a nice day...
congrats ya..u sure happy till cant sleep...hahaha

Anonymous said...

haha..then ok la...
all the best...
take good care of yrself...
have a nice day...
congrats ya..u sure happy till cant sleep...hahaha

Anonymous said...

haha..then ok la...
all the best...
take good care of yrself...
have a nice day...
congrats ya..u sure happy till cant sleep...hahaha

Prawn said...

Hahahaha....yalo...i felt very very happy to get him as my bf ler....
sometimes i too miss him liao until i cant sleep lo...haiz...
thx ur wishes oo...
wish u find ur true love soon also ya...gambateh!